Tilmelding

Tidsfrister

  • 1. Maj – 1. Dec – Tilmeldingen er åben indtil vi rammer max. antal spillere (50) eller rammer 1. December.
  • 31. Juli – Karakterark sendes ud til spillerne og efterfølgende løbende til nye tilmeldte
  • 1. Oktober – Deadline for betaling og efterfølgende løbende for nye tilmeldte
  • 14. Januar – Indsend portrætbillede af dig selv, som din karakter til hjemmesiden

Betaling

En billet koster 800,-

Sidste dato for betaling falder d. 1. Oktober. Hvis du ønsker at opdele din betaling, skal første betaling falde senest d. 1. August.

OBS! Ved tilmelding skriver du dig automatisk op til eventmedlemskab af A New Hope. Dette er et krav for at spille med til scenariet. Prisen for medlemskabet er inkluderet i billetten. Medlemskabet udløber ultimo December i det indeværende år.

Du kan læse mere om foreningens medlemskaber her: https://www.anewhope.dk/organisation/medlemskab/

OBS! som udgangspunkt ingen mulighed for tilbagebetaling af spillergebyr.

Flagging

Grundet den forlængede tilmeldingsperiode, kører vi med løbende flagging, da vi ønsker at alle deltagere skal føle sig trygge til scenariet. Efter din tilmelding er tjekket og gennemgået, får du adgang til listen over tilmeldte og vores flagging procedure. Vær opmærksom på at vi kører efter først til mølle princippet, dvs. at hvis du og en anden giver hinanden rødt flag er det personen som først tilmeldte sig, som får plads til scenariet.

Håndtering af persondata

De indsamlede persondata vil blive håndteret i overensstemmelse med persondatalovgivningen.

Scenariet er desværre blevet aflyst